Sunday, August 29, 2010

Weekend

Gisteren was het weer geweldig! Een heerlijke dag met alles mag, niets moet! Beetje uitslapen, beetje Starbucksen, beetje rondlopen.

Chiel wilde nog nieuwe oortjes kopen voor zijn ipod zodat ze niet steeds vol lopen met water als hij aan het hardlopen is en ik wilde na 3 jaar wel nieuwe hardloopschoenen. Mijn grote teen kwam steeds in de verdrukking in die oude schoenen. Goed geslaagd en het voelt alsof ik op kussentjes loop nu.

Bij California Pizza Kitchen in het winkelcentrum hebben we een pizzaatje genomen. Een Peking Duck Pizza en hij was zalig! En het uitzicht was ook geweldig. We zaten op ooghoogte met zo'n enorm cruise schip!

Rond een uurtje of 4 hebben we samen nog een rondje gelopen. En opnieuw heb ik mezelf verbaasd. 25 minuten achter elkaar! Als ik samen met Chiel loop lijkt het makkelijker te gaan... hij geeft precies aan hoe hard ik loop, dat ik was kalmer aan moet doen of moet versnellen en als ik in een dipje zit, trekt hij me eruit. De perfecte coach dus!

's Avonds met Jos naar Knutsfort terrace. We waren al eeuwen niet bij Wildfire geweest en toen we aankwamen zat de gehele familie Plasman al op het terras! Jesse's ouders, zus plus man en kinderen zaten lekker te smikkelen voordat ze terug zouden vliegen naar NL. En nadat zij in de taxi waren gestapt richting het vliegveld, zijn wij met Jesse en Jos nog wat wezen drinken in de Eyebar in I-square.

Echt een leuk chinees restaurant met bar. Prachtig uitzicht over de skyline en een gigantisch terras op 30 hoog. Super! Jammer alleen dat ze het terras niet mogen openen van de landlord...hij is bang voor verzekeringstoestanden. En dat begrijp ik dus niet... Je bouwt een 31 verdiepingen hoog gebouw met enorme buiten terrassen, uitbaters huren het dan voor de lokatie EN het terras, en vervolgens mag je niet naar buiten! Wat is dan het punt om zoiets te bouwen?



En nu staat de Chili op en staat Chiel al vanaf 10 uur op de loopband. (het is nu 12.15) Hij wil 30 kilometer lopen. Langzaam maar zeker slaan de zenuwen toe voor de gigantische uitdaging op 19 september in Sydney.


Straks nog even lunchen en hopen dat het droog blijft. Typhoon Warning nummer 1 is net afgeroepen!


Have a nice day!

1 comment:

Anonymous said...

Ans, SUPER zeg!! Dat had je een jaar geleden niet gedacht. Moet nog steeds denken toen je zei dat hardlopen NIETS voor jou was.. hihihi.. YOU GO GIRL!!

Chiel R-E-S-P-E-C-T !!!! Echt ongelooflijk. Vanmorgen heb ik eindelijk weer eens 7,5km gelopen, maar het valt niet mee. Ik moet er echt weer inkomen, maar ik doe mijn best, gezien ik een "doel" voor ogen heb ;-)

liefs,
Irma

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails