Monday, August 09, 2010

Ziek en zielig

Ik voelde me al een paar dagen gammel. Niet echt ziek maar een prikje achter de ogen, een zere keel en een koortsig voorhoofd. Maar alle paracetamolletjes en papieren zakdoekjes ten spijt, vandaag viel het doek. Het kon ook niet anders...

Met moeite opgestaan, naar de bank gelopen om wat papierwerk af te leveren en eenmaal thuis alles uitgeschopt en mijn pyjama weer aangetrokken. Ik voelde me zo zielig vandaag... heb ik altijd als ik ziek ben dus niets aan de hand verder hoor!

Gehangen op de bank, beetje tv gekeken, weer in slaap gesukkeld... koppie thee gezet, weer in slaap gevallen... geroosterd boterhammetje gegeten, weer in slaap gevallen...even achter de computer, kopje koffie gezet, weer in slaap gevallen...wakker gekust door mijn eigen noedelsoep-brenger die vandaag in HK bleef werken, soepje gegeten, weer in slaap gevallen...

Kortom ik heb vandaag niet zo veel mee gekregen van de wereld om mij heen.

Vandaag bracht Chiel eten mee van de Pizza Hut. Heel lief. Maar lasagne MET aardappelpuree er over heen (bah) Hoe verzin je het? Spaghetti met garnalen zonder smaak, en een 'thin crusted pizza' met komkommer en tomaten?! Nee. Ik ben geen fan van Pizza Hut. Gelukkig smaakte het Chiel wel goed! Maar ik denk dat mijn smaakpapillen onder invloed waren van de paracetamol...

Ik moet zeggen dat ik me nu wel wat beter voel! En morgen ga ik er weer, kalmpjes tegen aan!

Have a nice day!

2 comments:

Arlene said...

Hoe is het nu met je?Beetje opgeknapt? veel liefs Arlene

Sanne said...

He jek. Beterschap!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails