Wednesday, August 25, 2010

Moe

Het voelt alsof het weer de afgelopen week iets minder klam en heet is. Maar dat kan ook de wens van de gedachte zijn. We zijn wel toe aan een bewolkte dag en een goede harde regenbui tegen het stof. Het kan ook te maken hebben met de typhoon die deze keer richting Vietnam is gegaan en vervolgens in zijn draaikolk wat koeler weer vanaf zee heeft meegenomen. Hoe dan ook, het is wat makkelijker vol te houden.

De laatste paar dagen heb ik een soort van 'zomer moeheid' gehad. Ik was op! Eergisteren heb ik de hele dag voor dood op de bank gezeten/gelegen, en alleen maar geslapen. Zelfs toen ik net uit bed kwam, hield ik het precies 1 bruine boterham met kaas vol en ben toen weer gelijk mijn bed ingestapt. De dag bestond uit slapen, slapen en slapen. 's Avonds viel ik na het eten weer in slaap op de bank tot 9 uur, toen gelijk mijn bed ingestapt en pas de volgende dag wakker geworden om 8 uur! Ik weet niet wat het was maar ik zal het wel nodig gehad hebben...

Ik moet toegeven dat ik nog steeds niet overbruis van energie...ik heb echt lood in de benen...mijn loopschema moet maar even wachten... net als de was...

Have a nice day!

3 comments:

Fiona Teeuw said...

Gewoon de hormonen de schuld geven.
En mijn moeder zij altijd: Wat slaapt lijdt niet!

Mickey said...

het is vast het restje van dat gemene ' een-dags-griepje'. Ik ben er ook nogsteeds niet van af.
Doe maar lekker rustig aan. Zeg je ook altijd tegen mij :-)

X uit Frankrijk!

Joke80 said...

Hoi Ans,
Ik heb precies hetzelfde! Ik doe wel wat gedurende de dag maar ik wil eigenlijk slapen en nog meer slapen. Gek he?

xoxo

Joke

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails