Thursday, September 30, 2010

Koffers  :
Paspoort:
Huurauto:

Een uur geleden is de (werk)vakantie aangebroken! Yeah!! Voor het kantoor hier in HK en in China gaan de lampen pas maandag weer aan. Morgen is het namelijk National Day. Een vrije dag. En dat mag gevierd worden! Kompleet met vuurwerk in de haven! Altijd een geweldig evenement.

Wij gaan die actie helemaal missen. En we zijn er niet eens rauwig om! Tegen de tijd dat de eerste pijlen de lucht inschieten zijn wij al op de airport aangekomen en zijn we ingecheckt voor onze vlucht naar huis! Om 11 uur stijgen we op om 's ochtends vroeg om 5 uur aan te komen op Schiphol.
Chiel en ik hebben er zo'n zin in! Heerlijk om de kinderen weer te zien en om aan de 'echte' bruine boterham met kaas te kunnen gaan!

Morgen gaan we het in ieder geval even kalmpjes aan doen. Beetje uitslapen, rustig ontbijten, koffers inpakken, nog een sushi-lunch nemen, mail beantwoorden en wat laatste dingetjes regelen. En dan is het ijsberen door het huis....wachten totdat we naar de airport mogen!

3 comments:

Arlene said...

Je geniet al helemaal he zus!
Nou een goede reis en tot ziens!

Mickey said...

Heerlijk he!
't Is wat nattig nu maar voor zondag is er een mooie dag voorspeld.