Thursday, September 02, 2010

Lekker! 't regent!!



Terwijl ik dit schrijf staan de ramen open, op een kier en niet te ver, want het waait ook best wel hard en ik wil geen los geslagen raam vanaf 7 hoog op m'n geweten hebben.
Een verkoelende wind waait door de huiskamer. Voor het eerst sinds lange, lange tijd lijkt het wat af te koelen! JIPPIE!!!

Van mij mag het lekker door regenen. Laat maar vallen! Ik zit er niet mee! Ik kan echt die hitte niet meer verdragen...De laatste maanden was het heet, heter en heetst. Maanden van plakkerige kleding, nat bezwete nekken en klotsende oksels is voor heel even voorbij!

Het ergste op zo'n machtige warme dag is dat terwijl je de voordeur open doet, je gelijk a la minuut, nergens meer zin in hebt. De energie wordt uit je lijf weg gezogen. Alles kost veel te veel moeite...En als je b.v. een trap op moet lopen, plakt je spijkerbroek aan je bovenbenen vast en dat gevoel is om het beestje maar bij de naam te noemen, ronduit ranzig! En Chiel heeft natuurlijk een kaal koppie en het zweet drupt zo van zijn hoofd, recht zijn ogen in!

En nu regent het niet meer...jammer...het was maar van korte duur.
Ik doe de ramen maar weer dicht en de airco aan...

Have a nice (regenachtige) day!

2 comments:

Joke said...

Hier regent het nog steeds, hoera!!!!

miss honeybee said...

Heerlijk he! :-))

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails