Thursday, September 23, 2010

Ze staan er op!

De beloofde foto's en filmpjes staan er dan eindelijk op...

Vanmorgen vroeg zijn we weer aangekomen in HK. Maar een beetje kunnen slapen in het vliegtuig dus best wel brak (understatement!) deden we de voordeur open. De zooi aan de kant gegooid en eerst een uurtje geslapen. Heerlijk!

Daarna de wasmachine fulltime laten draaien en na een kop koffie met een broodje kwamen we weer bij de mensen. Het was maar een korte vakantie maar de hoeveelheid vuile was na zo'n tripje is mega!

Ik vond Sydney erg leuk om te zien. Ben ook erg blij dat we gegaan zijn maar door de wisselkoers is Sydney op dit moment niet goedkoop! Als je daar rekening mee houdt is het een hele leuke vakantiebestemming!

Achteraf gezien zijn wij waarschijnlijk ook wel verwent....ik bedoel met in Aziƫ wonen...alles is hier betaalbaar. In ieder geval heb je keus! Wil je 3 euro uitgeven aan een lunch dan kan dat maar wil je 300 euro uitgeven dan is dat ook geen enkel probleem. En dat viel me tegen van Sydney. Je hebt geen keus. Zelfs een broodje bij het treinstation met een kop koffie kost een kapitaal!



De stad is geweldig. De mensen erg aardig en overal hangt een relaxte sfeer. Niet zoals in HK waar je een hoop niet mag en waar je gelijk een beveiligingsbeambte in je nek hebt hangen als je b.v. op een traptree gaat zitten.

Enne...houd rekening met de seizoenen! Ik had te weinig dikke sweaters bij me!

Have a nice day!

1 comment:

Arlene said...

Heel mooi al die foto's!Wat een avontuur toch weer!en mooi hoor die walvissen!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails