Monday, September 27, 2010

Pijntjes

Heerlijk weekend gehad. Ik kan niet anders zeggen. Niets moest, alles mocht. Dat wil zeggen, behalve zondag middag dan. Jesse vertelde ons dat we naar de film Wallstreet gingen. Uhm...Ok...  Heel gezellig was het weer en hoe kan dat ook anders als je onderuit ligt en aan de popcorn en cola zit te slurpen. Ik vond alleen die film niet boeiend. Ook heel goed geslaagd qua cadeautjes. Nog maar 2 te gaan!

Zaterdagnacht sprong ik ineens op uit bed. Mijn rechter kuit schoot in een kramp en wilde daar niet meer uit. Chiel werd wakker, kon ook niet anders omdat ik het uitschreeuwde en op het dekbed zat te rammen, en heeft ehbo uitgevoerd. Ik heb daar de hele dag last van gehad. Bah.

En vervolgens kreeg ik gisteravond toen ik opstond van de bank ineens een enorme scheut achter bij mijn schouderblad. Kramp! Er zat een spier overduidelijk niet lekker. Potver. De tranen schoten in mijn ogen. Chiel stond weer paraat en gelukkig hadden we nog van die warmte pleisters liggen waarop tijgerbalsem zit. Geurend als een echte Chinees op de maandagmorgen in de metro, stapte ik het bed in.

Vanochtend is Chiel naar China vertrokken. Morgenavond komt hij weer terug, samen met een klant. Vanavond restje pompoensoep opwarmen en lekker hangen op de bank...

En, heel belangrijk, nog maar 4 nachtjes slapen!!


Have a nice day!

3 comments:

simone said...

Oh yes, nog maar 4 nachtjes slapen!!! Hoe laat kom je vrijdag aan dan?? Denk eens na of je gisteren wel voldoende hebt gedronken, dat kan nl een oorzaak zijn van kramp. Heel vervelend. Houd je taai en de koffers niet te zwaar maken he? Arme bagagemannen. Vlieg je trouwens weer KLM of Cathay? XX

miss honeybee said...

Nee, ik check in op vrijdagavond hier bij de KLM en arriveer in NL op zatermorgen om, schrik niet, 5.15 in de hele vroege morgen!
We gaan elkaar toch wel zien hè deze vakantie? Dikke kus!

simone said...

Wat denk jij dan, natuurlijk gaan wij elkaar zien!!! Dacht eigenlijk dat je vrijdag al aankwam en aangezien ik deze week vrij heb, dacht ik dan ga ik vrijdag ochtend en dan maakt het mij niet uit hoe vroeg, naar schiphol, maar uitgerekend die ene dag die ik dan van de week wél moet werken, kom je aan!!!! Ik bel je zondag, dan spreken we lekker wat af. Maandag gaan we "Leidens ontzet"vieren mét hutspot en klapstuk.......

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails