Tuesday, September 14, 2010

Is die nou?!

Druk kan je het niet noemen maar wel bezig. Bezig met de was doen, de boodschappen, de bonnetjes invoeren, de afwas doen en beetje bij beetje de koffer inpakken.

Omdat het in Sydney voorjaar is en de temperatuur tussen de 10 en 17 graden sta ik een beetje radeloos voor de kast...wat moet je meenemen? Als de zon doorbreekt wil je een t-shirt aan maar als het afkoelt is het wel fijn om een dikke sweater aan te kunnen doen. Zal ik wel of zal ik geen badkleding meenemen... flip flops of gympies...keuzes!

Maar nu ben ik druk op jacht naar mijn favoriete t-shirt! Ik kan hem nergens vinden!! Van de week heb ik mijn kast opgeruimd. Alles opnieuw opgevouwen en georganiseerd en wat verwassen is of niet meer past weggegooid. Ik weet zeker dat ik dat t-shirt in mijn handen heb gehad...maar waar is dat kreng nu gebleven?

Ik vrees dat dit heerlijke zachte t-shirt in de Chinese versie van de zak van Max is verdwenen. BALEN!

Have a nice day!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails