Wednesday, September 29, 2010

Verwarring

Zo dat was even schrikken...leuk schrikken weliswaar, maar toch.

Zitten we net aan de boterham met Johan, hebben we het over het Leids ontzet. Ik zeg dat is toch maandag a.s.? Zegt Johan, nee zondag. Hoop verwarring... Vliegen we straks allemaal in hetzelfde vliegtuig terug naar NL, zegt Johan. Ik zeg "hoe bedoel je?' Zegt hij "donderdagavond toch?" Ik zeg "nee toch, wij gaan toch pas vrijdagavond? 1 oktober?!" ...opnieuw verwarring!

Ik naar huis gerend om de tickets te checken. Maar nee. Wij vertrekken echt pas op vrijdagavond 1 oktober met de KLM. En die vliegen om 23.05 uur 's avonds. En we komen dus op zaterdagmorgen, 2 oktober om 5.15 uur 's ochtends aan. Was ik toch bijna 1 hele dag langer in NL! Jammer...

Ik denk dat Johan nu even zijn ticket moet checken...

Have a nice day!

2 comments:

Anonymous said...

En voor de goede orde, Leidens ontzet wordt niet zondag 3 oktober, maar maandag 4 oktober gevierd. Dit i.v.m. de gelovigen onder ons. Zaterdag 2 oktober wordt wel 's avonds de taptoe gehouden en zal menigeen in een bepaalde staat verkeren. Waarschijnlijk ook ondergetekende

3 october, 3 october, dan sein we als een bal.......

De uien en wortelen zijn al binnen, nu nog een enorme vracht aardappelen schillen en bergen draadjesvlees maken. Yammiiiiiiiiiiiie

simone said...

Goed na een hoop geklooi is bovenstaande comment anoniem geplaatst ipv met mijn id. stom he,

heb mijn naam er niet eens ondergezet.

Dus groetjes uit "Leierdorp"

XXX Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails