Monday, September 20, 2010

Walvissen

 Ik heb nog voor de hele dag internet, dus ik ga gelijk maar even de foto's van de walvissen uploaden.


Alles kost hier een fortuin, ook het internet, het zou erg zonde zijn dat te laten verlopen. Gisteren b.v. wilde ik voor een half uurtje internet. Je koopt zo'n kaartje waar je het paswoord op weg moet krassen, 5 dollar slechts, we krassen, voeren het wachtwoord in...lukt het niet! Paswoord niet correct. Bellen met de balie, de man komt zelfs naar de kamer, krijgen we een ander paswoord en andere inlogcode voor maar 27,50 dollar. Jammer van die 5 dollar, die krijg je niet meer terug....

Dus de foto's van de walvissen...De trip op zich was erg leuk. Mooie grote boot die stabiel op zee lag. Helaas lag er ergens een laag drukgebiedje voor de kust die er voor zorgde dat de zee ruw was. De voorspelde 18 meter hoge golven bleven godzijdank weg, maar van 5 meter hoge golven kan een mens ook flink misselijk worden. Ik zat lekker op een bankje buiten op het achterdek en heb weinig tot niet mijn hoofd bewogen. Alleen als ik gegil hoorde van mensen die een walvis zagen, rende ik naar de kant. Een Indier die vlak achter mij zat had het veel zwaarder. Met geluiden van onder de tenen gooide hij zijn ontbijt van die morgen in een papieren zakje, tot 5 keer toe, om vervolgens eens goed te onderzoeken wat hij nou precies gegeten had! Heel fijn...

De meeste mensen waren naar het bovenste dek gelopen. Prachtig uitzicht maar het zwaait ook veel meer van links naar rechts en op en neer. Ik bleef achter met de genoemde Indier en 3 meisjes uit de USA. We zagen allemaal wit om de neus... Maar alsof de walvissen het voelden, kwamen ze met hun kop precies voor ons het water uit!

De filmpjes komen later maar hier al vast wat foto's! Enjoy!



Have a nice day!

2 comments:

Mickey said...

oh.wat.geweldig.!!!!

Fiona Teeuw said...

De foto's zijn al prachtig!
Deze boottocht was de moeite waard.
Wie heeft daar niet een beetje misselijkheid voor over?!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails