Friday, March 16, 2012

Antwoord

Ja hoor. Na 2 keer een mailtje te hebben gestuurd naar het Kurhaus, heb ik vanavond een antwoord gekregen. Eerlijk is eerlijk.

Ze waren blij met mijn kritische blik! En ze verontschuldigden zich voor het ongemak. Ze hadden echt met iedereen contact opgenomen die dat weekend een kamer had geboekt maar omdat ik via bookings.com een kamer had geboekt, hadden ze van mij geen email adres of telefoonnummer. En daardoor was het niet gelukt.

Ach wat zal ik zeggen...

Maar goed, om mij tegemoet te komen, krijg ik de volgende keer als ik een kamer boek in het Kurhaus een gratis upgrade naar een kamer met zeezicht. Geen gratis kamer maar een gratis upgrade! Nogmaals voor het ongemak. Fijn!

Nou als ze dan toch blij zijn met mijn kritische blik dan nog even het volgende...

1. Moest ik dan echt eerst 2 mailtjes versturen om antwoord te krijgen?
2. Fijn dat ze het ons vertelde NADAT we waren ingecheckt en ons geld in de kassa verdween.
3. Had die upgrade niet gegeven kunnen worden toen we daar voor de balie stonden?
4. Denk jij dat ik daar ooit weer een kamer ga boeken?

Precies!

2 comments:

Anonymous said...

I have gone through your post and found some information which is quite important for me.
So, please keep it up with your these kind of posts.
2002 Mazda Miata AC Compressor

Arlene said...

Zo leuk dat je een upgrade krijgt als je weer eens boekt,niet dus!
Hoe dan ook je wint het nooit van dit soort organisaties!
Heb naar veel plezier als Simone er is!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails