Thursday, April 16, 2009

Au!


Vanmiddag ben ik weer naar de fysio geweest. Ik was aan de vroege kant vandaag. Ik heb alle foto's van de rugby sevens maar eens goed bekeken die in de wachtruimte hingen. Flinke mannen hoor! Ook kreeg ik een kopje koffie van de assistente omdat ik nog 5 minuutjes moest wachten voordat ik aan de beurt was! Is dat niet geweldig?! Koffie!! In de wachtkamer!!

Precies om 2.50 uur werd ik binnen geroepen.
Eerst weer een heat-pack op mijn onderrug, toen kwam Kenji de spieren nog even verder los maken, daarna een ultra sound, een elektro therapie, maar voor mij even geen acupunctuur vandaag. Ik heb die naalden nog dagen in mijn rug gevoeld. Volgens Kenji is dat nou het gewenste effect en sommige mensen voelen het nog uren en anderen zoals ik dus, nog dagen. Ik vind het een onaangenaam gevoel. Dus laat me maar even...

Zoals Kenji het heeft uitgelegd, zijn al mijn spieren in de onderrug nog steeds verkrampt en keihard. Zit geen beweging in en dat doet dus pijn. Ook mijn lumbale-sacrale wervelkolom is op dit moment niet flexibel. Zit ook geen beweging in. Doet dus ook pijn. JA DAT DOET PIJN!! Desalnietemin zat Kenji met z'n vingertjes, handen en later hele armen op mijn rug te drukken.
(Ik zeg, dat doet PIJN!) Met massage en oefeningen die ik thuis moet doen, zal het straks steeds beter gaan, zegt die... Maar voor alle zekerheid gaan we toch maar even de frequentie van de therapie opvoeren! Ik mag vrijdagmorgen weer terug komen. Joepiedepoepie...

Na het fysio bezoek heb ik weer voor dood op de bank gezeten/gelegen. Ik heb een ei gebakken en ben niet de deur uit gegaan. Jos vroeg nog wel of ik zin had om een happie te eten maar ik zag dat niet zitten. Hij is later langs gekomen voor een bakkie koffie. Chiel is inmiddels weer thuis. Morgen heeft hij weer klanten op bezoek en morgenavond gaan we met ze eten.
The show must go on!

3 comments:

Wytske said...

Nou, dat klinkt toch niet echt lekker nog zeg! :-((

Anonymous said...

Jeetje Ans... Het zit niet mee hoor. Ik hoop dat je snel ronddartelt in Hong Kong. Die muren zullen wel op je af komen nu.

Liefs,
Irma

simone said...

OH MOPPIE TOCH, zit allemaal wel maar niet mee he? Hoe is het vandaag gegaan bij de fysio??

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails