Monday, April 06, 2009

Update

Vreselijk slecht geslapen vannacht. De pijn in m'n rug zorgt dat ik niet kan draaien op bed.
Een paar keer wakker geworden van de pijn en het huilen en daarom opnieuw een pijnstiller genomen.
Vanmorgen werd ik wakker om half tien. Chiel was al naar het werk natuurlijk maar hij had wel koffie voor me gezet, de lieverd. Ik heb weer een half uur onder de douche gestaan met het stromende water op mijn rug. Het voelt iets beter. Ik wil niet meer kreupel zijn!
Ik ga toch maar weer op de bank liggen...

5 comments:

simone said...

Hé lieffie toch, voel met je mee!!!

Dikke kus

Anonymous said...

nou Ans dat is even schrikken maar gelukkig nog goed afgelopen doe wel rustig aan en laat je goed verzorgen en een goede massage door de fysio en dan komt het vast wel weer goed.
Jos is weer ondeweg naar Hong Kong vanmorgen weer afgereisd heeft Irma ook wat vertroeteld zij moest er een verstandskies hebben uitgehaald door een kaakchirurg in Zwolle.Met onze kleinzoon gaat het ook weer goed na de operatie.

groetjes jan en jantina hardenberg

Remy said...

Beterschap mam!

Anonymous said...

Hoi zussie,

wat is dat nou? Dat zijn geen grappen hoor! Maar voel met je mee. Pijn in de rug verlamt je sowieso.

Nou heel veel sterkte en liefs en laat je maar lekker verwennen door iedereen.

Dikke kus,
Lody

Yvon said...

Pff, jij weet wel hoe je een mens moet laten schrikken, zeg...
Blijf je pijnstillers slikken, dan kan je iig nog een beetje bewegen, anders wordt je helemaal stijf en ben je nog verder van huis.
Heel veel sterkte!!

Dikke kus van Mari en Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails