Friday, April 17, 2009

Gaan we weer...

Het lijkt wel of mijn leven tegenwoordig bestaat uit eten, niet kunnen slapen en de fysio!

Gisteravond met klanten wezen eten in Ovologue. Modern chinees eten. Ik vond het geweldig! Geweldige atmosfeer omdat het is gevestigd in een oud pand van 120 jaar oud, eigenlijk ongekend voor Hongkong begrippen, super lekker eten en het toetje is niet te versmaden!

Het slapen gaat nog steeds moeilijk. Nou kon ik de laatste maanden toch al slecht slapen, maar door die rug gaat het nog moeilijker. Nou ja. De tv is geduldig.

En vanmorgen weer naar de fysio geweest. Deze keer naast alle bekende therapieen werd ik nu ook gerekt! Ik lag in een kronkel als een pretzel en toen ging Kenji rekken en strekken. "Can you feel the stretch?", vroeg hij met zachte stem. Can I feel it? CAN I FEEL IT? Wat denk jezelf?? Potver. Dat was flink pijnlijk maar noodzakelijk denk ik. Hij zal toch niet uit baldadigheid me zo'n pijn hebben gedaan...

1 comment:

Anonymous said...

hey jeetje zeg... Het MOET nu toch een keer beter worden....

Sterkte daar..!!

Dikke kus!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails