Tuesday, April 21, 2009

Lucky Day!!

Vanmorgen scheen het zonnetje door een kiertje in de gordijnen naar binnen. Wat is dat lekker zeg, gewekt worden door de zon en niet door de "Slabang" achter mij op het nachtkastje. Helemaal goed.

Ik was verbaasd hoe makkelijk ik uit het bed stapte. "Het zal toch niet???", terwijl ik mijn rug een beetje uitrekte. "Ja verdomd, ik heb geen pijn!!!" Ik kon wel huppelen van plezier richting keuken om koffie te zetten, maar ik heb het toch maar niet gedaan. 't Zou echt iets voor mij zijn om dan te struikelen over de niet-aanwezige drempel, vervolgens mijn teen te stoten tegen de stoelpoot om dan te eindigen op de grond.

Fluitend heb ik een kopje koffie gezet en mijn croissantje in de toaster-oven gemikt. Toen het laatste iets te zwart uit de oven kwam en ik mijn laatste plakje Edammer op mijn croissantje deed, slofte ik naar de bank. TV aan en CCN gekeken. En ondertussen genoten van de zon die de woonkamer verlichte. Deze keer kon ik geen stof door de lucht in het zonlicht spotten. Ook al zo lekker! Theresita heeft zich goed uitgeleefd en alles is spik en span. Lekker!

Nadat ik onder de douche was geweest, me had aangekleed en het tweede bakkie koffie op had, was het tijd om naar buiten te gaan. Zalig! Het was superdruk op straat maar het maakte me allemaal niets uit! Zonder pijn ben ik naar de supermarkt gelopen. Jippie!!! Volgens mij moet iedereen mijn grijns op m'n gezicht gezien hebben, hihi. Zelfs onze oude vertrouwde irritante copywatch-jongens leken vandaag minder irritant te zijn! Wat een feest zeg!

Na het supermarkt bezoek zag ik uit mijn ooghoeken iets roods op Canton road. Nee?! Echt?! Ja hoor! Sinds dit weekend hebben we een eigen H&M op een steenworpsafstand van de Pinnacle. Eindelijk!!! Het kan vandaag echt niet meer stuk! Natuurlijk ben ik even de H&M ingelopen. Prachtige zaak. Heel groot en heel ruim opgezet. Je kan gewoon bij een rek staan zonder dat je van alle kanten geduwd wordt door kleine chineesjes. Is dit mijn lucky day of wat!!

Om het te vieren ben ik naar Starbucks gelopen. Speciaal voor deze dag heb ik een grote cappuchino met skinned milk en een muffin genomen. En ik ben lekker op het enige Starbucks terrasje gaan zitten waar zelfs nog gerookt mag worden!! Wat een genot...
Geen pijn, de zon schijnt, een H&M, een cappuchino en een peuk...how lovely...

6 comments:

simone said...

Met recht "It's a beautifull day, the sun is shining........." ook hier aan de andere kant van de wereld!!

Arlene said...

Wat fijn !!!!!!!!!!
Geniet er van ook wij genieten van de zon!

Anonymous said...

we zijn blij dat het weer goed met je gaat nu maar weer genieten van de dagelijkse dingen.
wij gaan morgen een weekje met de caravan weg naar st.maarten aan zee in Noord Holland.
het is hier nu ook lekker weer en dat blijft de komende dagen ook zo

groetjes Jan en Jantina

Anonymous said...

Hoi meissie,

wat heerlijk, zonder pijn opstaan hopelijk blijft het zo. En dan het weer, hier is het ook genieten al is het vandaag wel een beetje koud! Ik geloof dat het zo ongeveer 15/16 graden is. Een heel verschil met gisteren toen het 20 graden was. Maar goed, morgen wordt het weer beter.
Geniet van de mooie dag.

Liefs en dikke knuf,
Lody

Anonymous said...

Hey Chicka!

Super om te horen dat het veel beter gaat! Hopelijk zet dit een beetje door...
Joepie! Eindelijk een Hennes! Tja, ik kan me voorstellen dat je die "platloopt"... Heerlijk! Volgende bezoek ben ik ook van de partij!

Dikke kus!
Liefs,
Irma

Wytske said...

Yeeaahhh! Wat fijn he, die Hennes! En is 'ie echt zo groot, groter dan in Elements? Ik ben er nog niet geweest, maar ga zeker deze week even kijken (mijn schoonzusje is er, dus extra reden voor shopsessies!)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails