Thursday, April 02, 2009

Ik ben verwend!



Wat een geweldige dag was het vandaag!

De hele dag heb ik mailtjes, sms-jes en telefoontjes gekregen. En dan nog te zwijgen over de e-cards en cadeautjes! Ik voelde me echt helemaal jarig! Iedereen enorm bedankt hiervoor!

Chiel is vandaag van huis uit gaan werken. Heel lief van 'm. Vanmorgen hebben we eerst bij Starbucks koffie gedronken en mensen gekeken. Blijft leuk om alle chineesjes voorbij te zien komen. Daarna hebben we lekker dim sum gegeten en ook hier kreeg ik voor mijn verjaardag een bon om met korting nog eens te gaan dimsummen. Dat moet geen enkel probleem zijn!

Daarna weer naar huis, want tenslotte moest Chiel ook nog werken, en toen ging de deurbel. Een enorme bos rode rozen met daarachter een klein Chineesje die niet boven de bos uitkwam, stond voor de deur! Wat een verrassing!! Ik keek gelijk naar Chiel maar hij zei gelijk: "Ik weet nergens van hoor!" Ahh...een kaartje zat erbij met daarop de tekst..."Dearest Ans, wishing you a perfect day today! Happy Birthday! Lot's of love,...." en toen niets!?

Wie is deze mystery guest die mij zo'n grote bos rode rozen stuurt? Waarom geen naam? Wie o wie? Ik had Chiel niets uit te leggen, want ik wist nergens van, maar toch...je wilt toch wel weten van wie die rozen afkomstig zijn.

Gelukkig ging 5 minuten later de telefoon. Bram en Kamilla aan de andere kant die Happy Birthday aan het zingen waren voor mij, hihi. Blijkt dat deze bos rode rozen afkomstig te zijn van mijn surogaat nederlandse/singaporese familie uit Causewaybay en de Pinnacle! Ze waren alleen even vergeten om de namen op het kaartje te schrijven, hihi. Wat leuk!

Vanavond hebben we sushi gegeten met mijn chinese/engelse familie.

Ze waren er allemaal op Silla na. Ze komt met Pasen een weekendje over. Heerlijk gegeten, te veel sake gedronken en als klap op de vuurpijl een enorme Angel-cake toe! Zaaaalig!


Ik heb een heerlijke dag gehad!

1 comment:

Arlene said...

Een dag met een gouden randje dus!
Ik ga mijn best doen voor jullie dochter,heb het eerste mailtje naar ons trajectbureau waar ze leerlingen helpen met studiebegeleiding etc.al verstuurd.Als ik wat weet hoor je het meteen!
liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails