Wednesday, April 15, 2009

T'is alweer woensdag!

Woensdag, gehaktdag...hoe toepasselijk...ik moet vanmiddag weer naar de fysio...

Gisteren ging het heel goed met m'n rug. Ik loop nu ook zonder stok! Ben ook vroeg uit bed gegaan en ik stond om 9 uur al met Chiel voor de DBS bank te wachten tot de deur open ging. Chiel moest wat bankzaken regelen en ik zou daarna gelijk geld overmaken naar NL. Het zonnetje scheen en de temp liep aardig op! het was weer ouderwets klam!

Nadat Chiel zijn spullen had geregeld ging hij gelijk door naar kantoor om klanten op te vangen en ik ben daarna nog naar het postkantoor gegaan, stukje gelopen, MTR gepakt naar Mongkok, tussen de middag terug naar het Starhouse omdat Chiel en ik een broodje gingen eten op de Avenue of Stars, en daarna weer naar huis. Ik moet zeggen dat ik mijn rug toen toch wel weer voelde. Maar nadat ik op de bank had gelegen ging het weer prima.


's Avonds zijn we gaan eten met de klanten en met Tim. Lekker op een terrasje bij Tsim Sha Tsui East. Warm, een briesje vanaf het water en een lekker glaasje prosecco! Wat is het leven dan weer mooi! Na het eten hebben we nog een drankje genomen bij Sticky Fingers en Tim kwam allemaal zakenrelaties tegen die hij op de beurs al had ontmoet. Wat is Hong Kong dan toch weer klein!

Keurig op tijd zijn we naar huis gegaan, Tim is in een taxi gestapt naar zijn hotel en de klanten lagen al op bed. Ze waren 's ochtends aangekomen en de jetlag sloeg al een uur eerder toe in alle hevigheid.

Toen wij de lobby inliepen stond er al een groot pak op mij te wachten. De Uggs die ik had besteld uit Australie voor mijn verjaardag waren aangekomen. Yeah!! Eindelijk!! Natuurlijk gelijk passen en ik heb de verder avond in mijn pyama met de Uggs aan op de bank gezeten, hihi. Het zijn echt net pantoffeltjes, heerlijk!

Verder hebben we nog jacht gemaakt die avond, op een enorme kakkerlak van 10 centimeter lang, die het nodig vond om door de kamer te rennen. De kakkerlak won in eerste instantie door onder de bank en kast te zitten, maar Chiel won later! Want wat die kakkerlak niet wist, was dat we eerder die week een 2-liter spuitbus hadden gehaald om die krengen helemaal naar de kakkerlakkenhemel te spuiten. Niet goed voor het milleu maar wel erg effectief. Chiel stond met een grijns op z'n gezicht de beul te spelen. Ik heb toch zo'n hekel aan die beesten! Ik zat met Uggs en wel boven op de bank, hihi.

Vanmorgen lag in de badkamer die enorme kakkerlak op zijn rug. Hij bewoog nog steeds trouwens. Kan je nagaan hoe hardnekkig die krengen zijn! Maar we hebben de kakkerlak een mooi zeemansgraf gegeven. In het toilet en spoelen maar!

2 comments:

Anonymous said...

Ha Ans,

Fijn om te lezen dat het weer een beetje beter gaat met het ruggetje. Geniet lekker van het mooie weer, hier is het ook heerlijk zo rond de 23 graden! Doe de groetjes aan Tim, en Chiel uiteraard. Denk met heimwee aan vorig jaar, toen ik er ook bij was.

liefs en dikke knuffel,
Lody

Arlene said...

Hoi Hoi betere berichten uit Hongkong,hoe beviel de fysio deze keer?Hier is het net zomer,heerlijk zonnetje en rond de 23 * jammer dat je moet werken maar ik geniet er toch van.Doe je het nog kalm aan ?
liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails