Wednesday, April 08, 2009

Fysio

In vergelijking met de afgelopen dagen gaat het steeds beter met mij en mijn zere rugje.

Ik wist niet dat alles wat je doet gepaard gaat met de spieren in je rug. Damn...dat was niet afgesproken!! De douche maakt overuren. Als het effe kan sta ik onder de douche met de kraan op standje heet. Da's wel lekker hoor. Maar als je je dan moet afdrogen is het weer een gezeur. Net als zitten, lopen, staan, liggen, toilet, hoesten, verslikken...gedver alles doet dan pijn. En dan die pijnstillers. Ik ben niet zo'n slikker, liever niet dan wel, maar wat ben ik blij met die dingen! Maar het gaat echt al stukken beter met mij.

Ik heb trouwens ook net een afspraak gemaakt met de fysio voor vanmiddag. Stoere mannen hoor. Het Hong kong ballet, de rugby sevens, de squash open, tennis, noem maar op en zij begeleiden de spelers! Niet de eerste de beste dus. Ben benieuwd. Moet er om 4 uur zijn. En ze zitten hier om de hoek. Dat wordt om 3 uur vertrekken, hahaha!

Morgen om 1 uur komt de schoonmaakster van Kamilla bij ons schoonmaken. Jippie! Ik zie me nu echt niet op mijn knieen voor de wc liggen om de boel te poetsen. Wat een luxe! En vanmorgen kreeg ik een smsje van Uggs Australie, dat de laarzen zijn verstuurd. Cadeautje van Chiel voor mijn verjaardag!! Yeah!!!

Chiel moest vandaag echt naar Shenzhen toe. Hij heeft gisteren alles in huis gehaald zodat ik niet naar buiten hoef. Alhoewel het weer er nu wel toe uitnodigd. Het is warm maar niet te en een iel zonnetje priemt zich door het grijze wolkendek.

Het klopt echt he? Na regen komt zonneschijn!

1 comment:

simone said...

Ben blij dat je een klein beetje weer uit de voeten kunt. Ja soms kan zelfs een kuchje al te veel zijn. Ben je wel in staat om je fototoestel te hanteren?? Wij willen ook wel die grote rugby mannen zien!!! Hahaha, zijn tegenwoordig helemaal into de RUGBY, met dank aan je nichtje. Geniet maar lekker van het feit dat er voor je gecleaned gaat worden, lekker hoor. Hier gaat alles zijn gangetje. Heb bagger geslapen, enorme pijnstiller(morfineachtige) voor de fybro werkte niet, slaappil werkte niet dus..........Maar zoals gezegd voor de rest gaat het uitstekend. Kijk net op de klokjes op het blog, zijn precies in spiegelbeeld. Grappig. De lente wil hier ook niet echt doorbreken hoor, af en toe een klein zonnetje, dan is het wel weer gelijk hartstikke lekker, maar ook af en toe regen, da's dan gelijk een stuk minder. Nou wijffie je bent weer een beetje bij gekletst. Kijk uit, geniet van de "mannen"van middag, en ja op tijd van huis en stapje voor stapje, hahaha, heb hier nog een rollator in de aanbieding, maar vrees dat ie niet op tijd zal komen :)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails