Monday, April 13, 2009

Tweede Paasdag

Hier in Hong Kong zijn geen meubelpleinen, dus dat viel af voor vandaag. Maar Chiel en ik zijn wel lekker gaan slenteren door de stad. Hij moest nog nieuwe ren-spullen hebben en daar zijn we naar op zoek gegaan. We waren net thuis toen de regen ineens met bakken uit de hemel kwam vallen, compleet met bliksem flitsen en donder. Nu is het gelukkig weer droog en warm.

Gisteren hebben we Tim opgevangen bij de Starferry. Hij was al vroeg in de morgen in Hong Kong aangekomen en nadat hij eerst zich genesteld had in het hotel en was gaan hard lopen, kwam hij naar Tsim Sha Tsui. Heerlijk gehangen op het terras van Spasso met z'n allen, lekker gegeten en toen kwam Tim ineens met 3 zakken paaseitjes op de proppen! Lekker hoor! (En Manon, hardstikke bedankt! Jammer dat je er deze keer niet bij bent.)

3 comments:

simone said...

Nou lieverd, die meubelboulevards zijn ook niks, zeker als je op 2e paasdag moet werken!!!! Gelukkig was de opkomst groot, ondanks het echt prachtige weer dat het vandaag was ( niks van gemerkt hoor), stonden we in elk geval niet voor niets. :) HOe gaat het met de rug?? Toedels uit Leiderdorp

Anonymous said...

hmm, 2e paasdag was voor mij niet alles. Het was superweer, maar ik moest rond vier uur richting Rotterdam, voor een overnachting. Ik heb er gewoon een kleine vier uur over gedaan!!! Ik was er helemaal klaar mee. Op het moment dat iedereen op het terras zat, zat ik me te ergeren aan die file!!!!

Grrrrr......

Gelukkig dat jullie wel een lekker dagje hebben gehad. Heerlijk dat slenteren..

Groetjes vanuit een hotelkamer in Rotterdam!

Irma

Anonymous said...

Mijn paasdagen waren ook geweldig, heb met Jacques de paasdagen in een hotel in IJmuiden doorgebracht, lekker aan het strand en dan 's avonds de sauna in. Super. Gisteren op de zwarte markt in Beverwijk geweest. Lekker rondgelopen en met zitten te vergapen aan alles, de mensen, de spullen. Goed om te zien dat je alweer een beetje mobiel bent.

liefs en dikke kus,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails