Tuesday, May 04, 2010

Genoeg te vertellen

Waar zal ik eens beginnen...

1. Al een aantal maanden heb ik last van een zoekmachine INFO WEB, SOGO SEARCH en YP die zich overal tussen wurmen. Als ik een pagina zoek met google dan komt een van die k-pagina's ertussen en kan ik met geen mogelijkheid meer terug. Heel irritant. Je kan ook nergens op klikken om eruit te gaan dus het enige wat je kan is de knop UIT indrukken. Gisteravond hebben we een spy-ware scan gepleegd en het schijnt dat ik ineens meer dan 600.000 files heb staan op mijn computer die allemaal gescand moesten worden. Dus... Halverwege ben ik maar naar bed gegaan terwijl het programma al mijn files aan het scannen was.

2. De laatste weken slaap ik als een roosje! Met dank aan Nico! Hij had ook last van slapeloosheid en toen is hij overgestapt op decaf koffie. Hij adviseerde me het om eens te proberen. En vanaf de eerste dag dat ik coffeïne vrije koffie ben gaan drinken nergens meer last van!!! Wat een genot om 8 uur achter elkaar te slapen!

3. Dus vanmorgen toen ik wakker werd zag ik dat de scan was af gelopen. Geweldig. Er zat trouwens tussen al die files maar 1 spyware dus dat kon het probleem niet zijn. De scan vraagt dan of je dat ene cookie wil isoleren, ik druk op de knop, helemaal niets! De computer reageerde nergens meer op dus ik kon alleen maar weer op die UIT knop drukken. GRRRRR... Opnieuw opgestart en ja hoor INFO WEB zat er weer tussen. Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? En zo ja, wat kan je eraan doen?

4. Ik ben er nog ondersteboven van...
Na maanden van niet lopen, dacht ik vanmorgen maar weer eens de sportschoenen aan te doen. Ik liep vroeg op de boulevard toen mijn oog viel op iets vreemds. Boven op de laatste fly-over, ik bedoel op het dak, liep een man met een geel overhemd die slordig aan zijn lijf hing. Hij had een gele bandana is zijn hand en liep zenuwachtig heen en weer op het dak. Steeds als er een vrachtwagen aankwam hing hij over de rand...nu knoopte hij de bandana om zijn hoofd...ik vertrouwde het niet...Die man gaat springen! Ik zag dat er een politiecontrole net voor Bulldogs bezig was en ik liep gelijk naar de politie. Het enige wat door mijn hoofd schoot was dat de man zelfmoord wilde plegen...
En toen sprong de man... NOOOOO, gilde ik, maar helaas...

Ik heb niet meer omgekeken, ben naar huis gegaan en heb een potje gejankt.... die had ik nog niet op mijn zwarte lijstje staan...

5 comments:

Sanne said...

He wat afschuwelijk.... Hoop dat het snel uit je hoofd & gemoed raakt. X

Arlene said...

Jemig Ans wat een rot ervaring,vreselijk!
Hoop dat je dat beeld gauw weer kan los laten!
Wat betreft je spyware welke virusscanner gebruik je? Toch niet mcAfee?Want daar is iets mis mee.
Succes ermee en o ja nog even en Linn en Joni zijn er,veel plezier samen

Mickey said...

oh jakkes meid wat naar!!!

ik kreeg laatst de tip om avast 4.0 home edition te gebruiken als internetsecurity - werkt goed! Hitman pro ook goed. Succes.

Enne...lekker genieten van de meiden straks! helpt vast de nare beelden een beetje naar de achtergrond te drukken.

X

simone said...

Gedver, moet jij dat nou weer zien??? Bah, hoop dat je het wel van je af kan zetten hoor!!!
En van computers heb ik helemaal geen verstand :( sorry

Fiona Teeuw said...

Ben ik twee weken druk, kom ik eindelijk weer aan bloglezen toe, en dan zo'n bericht... Getver!
Ik kan me voorstellen dat dit onder de categorie traumatische ervaring valt. Helaas maar kan gebeuren!
Veel plezier met Linn en Joni.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails