Monday, May 03, 2010

Who cares!

Het weekend is gekomen en vervlogen toen ik knipperde met de ogen. Zo is het weekend en zo is het over.

Normaal gesproken kan ik daar flink de pest in hebben maar deze keer maak ik een rondedansje door de woonkamer. Ook ben ik niet zo'n opruimerig type maar ook dit klusje doe ik neuriënd op de tonen van Lady Gaga "Let's dance!" en zonder morren. De was is weg gewerkt, de open ramen hebben daar een groot aandeel in gehad. Hij was droog voordat de volgende was opgehangen moest worden!

De bloemloze sinaasappeltaart naar het recept van Mickey staat te geuren en af te koelen in de keuken. Morgen gaat er nog een laagje icing over en dan mag de taart op mijn net aangeschafte taartstandaard pronken maar nog niet gegeten worden.

Dat Chiel morgen toch geen vrij heeft omdat hij in Hongkong aan het werk gaat (China heeft een vrije dag vanwege 1 mei, de dag van de arbeid) kan me zelfs niets schelen.  C'est la vie.

Dat de weegschaal nou niet het gewenste resultaat aangaf maakt me zelfs niet uit. Ik eet zelfs nog een extra koekje.

Mijn humeur kan niet meer stuk! Dinsdagavond om 21.10 komt de Emirates vlucht aan met aan boord Linn en Joni! 14 Hele dagen genieten!

7 comments:

simone said...

Oh heerlijk zo'n vooruitzicht!!! Geniet buitensporig van elkaar!!!! Dikke XXXX uit leiderdorp

simone said...

Heb net het recept gelezen van de taart, kon 'm bijna proeven, Ga 'm zeker uitproberen met mijn nieuwe rode "Kenwood" mixer op standaard.

Arlene said...

Heb maar een hele fijne tijd,kan me voorstellen dat niets je humeur kan bederven!

miss honeybee said...

Nieuwe Kenwood!!! Wauw! Dat is nog een wensje van mij...

simone said...

Dat was er ook een van mij; Kitchenaid of kenwood, laat de Kenwood nou net na mijn verjaardag in de aanbieding zijn bij Macro!!! Dus dáár heb ik al mijn verjaardagscenten aan op gemaakt. en echt het werkt heerlijk!!!

Mickey said...

oh simone, fijn speelgoed he!! Ik heb een rode kitchenaid in NL (en ik mis 'm!)die natuurlijk 'Roderik' heet :-)

Ans, is je taartje gelukt? Ben benieuwd!!! Je kijkt zeker elke tien minuten op de klok?!

Lody said...

Ha Ans en Chiel natuurlijk ook, heel veel plezier met de meiden, veel shoppen en genieten van en met elkaar.

dikke kus,

Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails