Sunday, May 30, 2010

Prijsvraag

Het is de regentijd. En bij tijd en wijle komt de regen zo hard uit de hemel vallen alsof de Lieve Heer emmers water naar beneden kiept. Het ene moment drijf je uit je kleren vanwege de hitte en het volgende moment drijf je uit de kleren vanwege de regen.

Vanmorgen vroeg regende het enorm hard maar toen we om 9 uur naar buiten liepen voor de training was het ineens weer droog. Jesse en Chiel hebben 15 km gelopen en ik heb mijn 5de dag van het renschema afgewerkt. En dat ging onwaarschijnlijk goed! Jippie!! Ik ben zo trots als een aap! Toen ik thuiskwam dreef ik uit mijn kleren maar ik heb het weer gedaan! Ik heb er zelfs nog wat extra minuten aan vast geknoopt. VRIJWILLIG!!

Na het rennen is het goed lunchen dus met z'n drietjes togen we naar BLT. Lekker buiten onder de parasol. We zaten nog maar net toen er weer een regenbui naar beneden kwam. Ach, we zijn allemaal wat meer bij elkaar gaan zitten en we bleven zo goed als droog. Heel intiem, hihi. Maar we hebben heerlijk gegeten en genoten van de welverdiende lunch.

We hebben zitten praten over de marathon in Sydney en over de race later dit jaar in Cambodja. Een ding is zeker. We hebben er enorm veel zin in. We willen allemaal hetzelfde t-shirt dragen, oranje natuurlijk, met op de rug een pakkende slogan. Er kwamen hier en daar wat goede ideeën op tafel maar misschien heeft iemand van jullie wel een goed idee. Dus daarom daag ik u allen uit!

Prijsvraag:
Win een T-Shirt met een pakkende slogan voor de sportieve Nederlanders! Stuur je slogan op via "comments" onder deze post. De slogan moet in Engels en passen op de rugzijde van een T-Shirt!  Pak die kans op eeuwige roem en jouw slogan gaat met ons mee de wereld over! (over de jury-uitspraak kan niet worden gecorrespondeerd!)

Zodra de inzendingen zijn bekeken en de beslissing is genomen wordt deze natuurlijk gelijk vermeld op dit blog!

4 comments:

Arlene said...

Mijn 1e poging;
Expats running wild

Arlene said...

Nog 1 dan:
Dutch expats do it running

Sanne said...

Say cheese to the Dutchies!

miss honeybee said...

Hahaha!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails