Sunday, March 04, 2012

Home!

Ja daar zijn we weer! We zijn aangekomen in een mistig en fris Nederland. Na een lange vlucht was er na 12, 5 uur eindelijk een touch down ergens halverwege de polder nabij Amsterdam. Mijn hemel, hoe ver weg kan je een vliegtuig laten landen als de eindbestemming Schiphol is? Daar zit een mens echt op te wachten na 12, 5 uur vliegen. Dan hakt zo'n 15 minuten taxien in het donker er lekker in. Maar goed we zijn er en dat is het belangrijkst natuurlijk.

Ons plan was om op Linn te wachten bij de gate maar helaas. Linn's vliegtuig had vertraging en nergens was de verwachte aankomsthal te ontdekken. Er zat niets anders op dan door de douane te gaan, koffers te pakken en dan bij een restaurantje te wachten. Daar zagen we dat haar aankomsttijd nog steeds onzeker was en niet eerder dan 9 uur zou zijn.

Jeffrey zou Linn ophalen en eerlijk gezegd vielen onze oogjes langzaam maar zeker dicht. We besloten om dan toch maar naar huis te gaan. Dat was een goede beslissing. We hebben de ochtend thuis in half bewustzijn mee gemaakt. Dus we hebben eigenlijk niets gedaan dan hangen op de bank.

Rond 11 uur kwam Linn thuis. Samen met Jeffrey. Op de terugweg waren ze eerst bij Jeffrey's ouders langs gegaan. En 's avonds, maar dat wist Linn niet, zou ze een sursprise party krijgen. Jeffrey had samen met Esmee, ons overbuurmeisje en vriendinnetje van Linn, dit geregeld. En wij waren daar al een tijdje van op de hoogte. Dus toen ze na het avondeten terug kwam, was de huiskamer versierd, de drankvoorraad aangevuld en de eerste gasten binnen. Linn was zichtbaar onder de indruk en zooo blij om haar vrienden weer te zien.

Wij hebben ons na 1 glaasje witte wijn terug getrokken. We zijn naar boven gegaan en ons plan was om een film te zien maar ik denk dat bij ons de luikjes dicht vielen rond 9 uur! We hebben niets meer gehoord of gemerkt!

En nu zijn we wakker. Alle stille getuigen van een feestje zijn verdwenen. De boel is netjes weer afgeleverd en Chiel en ik gaan nu naar buiten. Hij moet 20 kilometer hard lopen en ik fiets daar weer gezellig achter aan.

En vanavond gaan we eten met Yvon en Mari. Gezellig!

1 comment:

Arlene said...

Hoop dat je jetlag gauw over is,veel plezier morgen bij de buluitreiking van Linn.