Monday, May 17, 2010

Noon K

Oftewel, nuchter aan de Karaoke. Geen goede combinatie.

Tijdens het etentje bij Rain thuis vertelde hij dat Lydia's zus de dag erop jarig zou zijn. En omdat ze naar de Megabox zouden gaan om te Karaoken om 1 uur 's middags, leek het hem een goed idee als wij ook kwamen. "Ans, the girls want to sing!". Linn en Joni keken mij hoopvol aan dus met een bosje bloemen onder de armen togen wij zondagmiddag naar Kowloon Bay.

Ik moet zeggen dat ik tegenwoordig mijn hand niet omdraai voor een lekker moppie zingen, maar als je net uit je bed komt en dan aan de bak moet, is het toch anders. Dus daar zaten wij op 17 hoog met uitzicht over de oude airport Kai Tak. Er kwamen nog 4 Chinezen binnen en Crystal natuurlijk maar ik vond dat die jarige zus er wel lang overdeed om op haar feestje te verschijnen. Toen ik vroeg "So, where's the birthdaygirl?", zei de Chinese dame naast mij "I'm here!". Oeps. Deze zus van Lydia had ik nog nooit gezien!

Ze was wel erg onder de indruk dat wij als Europees gezin de moeite hadden genomen om naar haar verjaardag te komen en zelfs een bosje bloemen voor haar hadden meegenomen. We hebben gezongen, zelfs Joni! En we hebben vreselijk veel lol gehad maar om 4 uur vond ik het wel goed. Zoals ik al zei, het blijft anders als je i.p.v. een wijntje met een bak noedelsoep op schoot moet karaoken.

's Avonds hebben we lekker gegeten bij Heaven on Earth, stukje gelopen over de Avenue of Stars en daarna hebben we nog een drankje genomen in de lobby bar van het Intercontinental Hotel. Met Pim en Judith. Vandaag vertrekken ze naar Phuket.

Vandaag hebben wij een rustig dagje. De meiden willen vanmiddag naar het zwembad om nog bruin te worden. Morgen neemt Chiel een dagje vrij en dan gaan we op de open top bus door Central scheuren. En morgenavond is het dan weer tijd om Linn  en Joni naar het vliegveld te brengen. De koffers zitten goed vol na 2 weken Hong Kong. Ik geloof dat ze gezamenlijk meer dan 20 paar schoenen hebben gekocht!

2 comments:

Joke80 said...

Leuk behangetje!!!! xx

Yvon said...

Hou even de berichten over de Europesche luchthavens in de gaten!! De beruchte Ijslandse aswolk is weer van de partij op het moment en de wind staat ongunstig momenteel.... Vandaag heeft het vliegverkeer al weer enige uren stil gelegen in Noord-Europa, waaronder Schiphol en diverse luchthavens in Engeland!
Maar, Linn en Joni, een hele goede terugreis gewenst!! Ans en Chiel, succes met afkicken;-))