Saturday, July 10, 2010

Afzien

Ok, het is warm buiten. Heel warm. Opnieuw boven de 35 graden in de schaduw! Om maar even aan te geven hoe belachelijk warm het is. Maar ik werk aan een schema...

Elke week 3 maal hardlopen en deze week, week 7 van het schema. 32 Minuten verdeeld over 5,6,7 en 8 minuten hardlopen met daartussen 1 minuut gewoon lopen. Het is warm en het blijft warm dus ik moet niet zeuren. Gewoon sportkleding aan en gaan met die banaan. Straks in december moet ik tenslotte 10 km kunnen hardlopen.

Het was AFZIEN! Echt AFZIEN! Gelukkig liep Chiel met mij mee om de hoognodige steun te verlenen. Ik liep regelmatig van tempo, zo'n 7km/uur en heb in die 32 minuten 4,5 km gelopen! Morgen dagje rust en maandag moet ik 4 maal 8 minuten hardlopen.

Maar ik ben weer trots op mezelf!!

Have a nice day!

1 comment:

Arlene said...

Ja leuk he,mijn eigen resort!
Doe jij voorzichtig aan met dat lopen in die hitte?
Ik merk dat elke inspanning nu veel energie vraagt!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails