Monday, July 05, 2010

We hebben contact!

Nou het mannetje is net vertrokken. De verbinding tussen jullie en mij is weer gemaakt. Gelukkig...

Ik weet echt niet wat er aan de hand is maar dat internet van ons verkoopt keuren. Dan kunnen we wel op internet en dan weer niet. Onze provider is hier al verschillende malen geweest en steeds krijgen we weer een nieuw kastje maar het werkt niet echt optimaal.

Trouwens die gozer was echt een zonnestraaltje. Zei geen woord, liep heen en weer en probeerde me stiekem een gebruikt modem in de maag te splitsen. Maar mooi niet! Dan ken je mij nog niet! Het viel hem vies tegen maar nu heb ik een spiksplinter nieuw modem op de kast aan.

Nu het internet het doet moet ik maar eens op zoek naar een nieuwe provider. We hebben het snelste en het meest uitgebreide pakket gekocht maar echt profijt hebben we er nog niet van gehad. Soms is alles zo traag dat je echt je haar uit je hoofd wil trekken. En wij zijn niet de enige met dit probleem! Dan hadden we nog kunnen zeggen dat het aan onze computers zou liggen. 

Laten we maar hopen dat we er even geen last meer van hebben.

Nog even een updaatje:
*
36 graden, blauwe lucht, zon en veel te heet om buiten te zijn!
*
Oranje Tshirts hangen schoon en wel in de kast!
*
Morgen overdag maar bijslapen want om 2.30 's nachts is het zover!!

Have a nice day!
 

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails