Sunday, July 04, 2010

Die Mannschaft!

Mijn weekend kan niet meer stuk! Duitsland heeft godzijdank voorkomen dat Maradona naakt door de straten van Argentinie gaat rennen. Alleen de gedachte al doet me kokhalzen...brrrrr


Wederom hebben Jesse, Chiel en ik een geweldige avond gehad in de '8 Fine Fisherman'. De hele tent zat vol met bekende Chinesen. Dat wil zeggen, elke keer als we daar zijn, zien we dezelfde koppies. Ik denk dat de fans voor Argentinie in de meerderheid waren. En wij waren voor Duitsland met nog een handje vol Chinesen.

De Duitser die naast ons zat met eten, keek verbaast en met ongeloof op toen we hem succes wensden en hem vertelden dat we oprecht hoopten op een Duits succes.

Waarom voor Duitsland? Nou omdat ik die Argentijnen net zoals de Brazilianen lichtelijk arrogant vind. Ze hadden de Wereldcup al gewonnen nog voordat er een bal geraakt was. En Duitsland heeft er echt voor geknokt en verdiend gewonnen. Vind het alleen sneu voor Messi. Hij moest in z'n eentje vechten tegen een heel elftal. Maar er kan geen twijfel bestaan, 4-0 is ook niet een beetje winnen. Ze zijn afgedroogd!
Ben er nu nog niet uit of ik Duitsland of Spanje als tegenstander wil mochten we doorgaan naar de finale. Ik vond die Mannschaft echt goed spelen!

Maar we hebben gelachen met onze nieuwe vrienden. Geklonken op de overwinning en de enkele Argentijn die we tegen kwamen een bemoedigend klopje op de schouders gegeven. Kop op, jongen! Het kan niet altijd feest zijn!


Have a nice day!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails