Monday, July 12, 2010

Weer een illusie armer...

Heb zitten denken hoe ik moet omschrijven wat we voelen zonder schuttingwoorden te gebruiken...nou dat is domweg onmogelijk! Ik doe het niet, maar wat zou ik graag willen roepen hoe K** ik me voel, dat het enorm K**** is, en wat een enorme oetl** die scheids is!


Het is de day after. We voelen ons leeg, zitten in een enorm diep gat en dit duurt wel weer 4 jaar om eruit te klimmen. Maar eerlijk is eerlijk, Spanje was wel beter. Dat is dan een troost. De straten en huizen hier zijn niet 'oranje' dus worden we niet constant geconfronteerd met het verlies. Dat is ook weer een troost. Nu blijf ik even zitten met een kater maar het gevoel van een vechtend en doorzettend NL blijft overheersen. Ben trots op die jongens!


Vannacht zaten we met z'n vijfjes bij Heaven on Earth. Achteraf niet de beste plek om naar voetbal te kijken want die uitverkochte tent was afgeladen met Spaanse fans! 3 Indiërs waren voor NL en daar heb ik vrede mee gesloten, ben zelfs op de foto gegaan met ze, dus zeg maar een overwinning op zich zelf!


1 Chinees in het bijzonder was ONTZETTEND irritant en die wilde ik hoogst persoonlijk wel z'n nek omdraaien. Wat een vervelend mannetje was dat. Dat we verloren was vervelend maar dat ik die eikel zag feest vieren was nog veel erger! Enfin, we zitten allemaal met een kater en in een dipje. Blijft nog 1 ding...

Kan iemand in hemelsnaam die inktvis op de BBQ gooien!!!!!



Have a nice day!
Enhanced by Zemanta

2 comments:

simone said...

Idd, weer een illusie armer. Werd net wakker met alle zenders toch oranje. Zo ontzettend jammer dat "we" hebben verloren van Spanjolen die niet echt beter waren hoor, anders hadden die ons wel overlopen in de reguliere speeltijd. En ja de scheids had géén oranje bril op, volgens mij een kleurtje wat er dicht bij lag!!! Maar die overtreding van Nigel de Jong, nou daar schaam ik me wel een beetje voor.......

Arlene said...

Heel erg jammer, je kan niets anders zeggen.Die scheids was een echte oetl..,hij dacht natuurlijk Engeland niet dan jullie ook niet!
Maar.......wat hebben we genotem de afgelopen weken!Ik hoop dat ze morgen een groots onthaal krijgen,het ergste is dat ik nog tot zaterdag tegen oranje vlaggetjes aan moet kijken want dan komen mijn buren pas terug van vakantie en aangezien hij de vlaggen heel hoog aan het dak heeft vast gezet kan ik ze niet weghalen :(

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails