Friday, July 02, 2010

De zenuwen

Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar hier in Casa Hong wordt langzamerhand iedereen zenuwachtig.
De gedachten 'we gaan het redden' en 'we worden ingemaakt' wisselen elkaar met grote regelmaat af.

Chiel is vanmorgen vroeg al naar Shenzhen gegaan in zijn oranje shirt. Ik heb mijn oranjeshirt al klaar liggen en ondanks 2 uurtjes slapen vannacht ben ik zo wakker als wat. Om 7 uur liep ik zelfs al met 32 graden en volle zon op de boulevard om mijn schema rondje af te werken. Het was wel zwaar maar ik heb het weer gedaan!

Ik ben net bij de pub geweest om de tickets op te halen voor vanavond. En de groep nederlanders of die daarvoor doorgaan, die met ons mee gaan kijken werd gaandeweg de dag steeds groter! Gezellig!

T'is nu een kwestie van wachten...en daar ben ik niet zo goed in... dus dan maar effe meezingen met Shakira!



Have a nice day!

1 comment:

Arlene said...

Geweldig he,we gaan door.....
Vast reserveren voor de halve finale zus!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails