Sunday, July 25, 2010

week 8...done!

5 Uur. Wekker uitslaan, koffie zetten, sportkleren aan, boterham eten, flesje water mee, Ipod op, boulevard op. 

Jesse en Chiel begonnen aan een hun 20 km, en ik begon aan mijn eigen duurloop. 10 Minuten hardlopen, 1 minuut lopen, 20 minuten hardlopen. Het zweet liep aan alle kanten van me af. (28 graden) Maar het liep heerlijk! De zon kwam langzaam op, de haven lag er doodstil bij, het water als een spiegel zo glad. Het zag er prachtig uit! Daar kan ik nou van genieten! En voordat ik het doorhad had ik mijn schema gelopen!

Nog 2 weken en dan kan ik mijn 10-weekse schema afsluiten. Week 9 is een herhaling van week 8, en week 10 is 3 maal 32 minuten hardlopen.

Ik ben zo trots als een aap!

Have a nice day!

3 comments:

Mickey said...

en terecht!!!!! (dat je trots bent) :-)

Anonymous said...

Te gek Ans! Super!
Groetjes,
Irma

simone said...

En of je trots mag zijn, zeg!!!! Hartstikke goed. By the way, ik ga als mijn lichaam het toelaat( moet woensdag "ff" naar de reumatoloog) zeker 1 x per week naar...... de sportschool het streven is na de vakantie 3 x . Ook over inspirerend gesproken.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails