Saturday, July 03, 2010

Voor Anja en Michael

Hallo beiden!
Wat leuk dat je hebt gereageerd! Ik lees net je comment op mijn blog maar helaas heb je geen emailadres achter gelaten. Vandaar dit postje.

Tuurlijk kan je in HK kijken naar NL a.s. dinsdagavond! In elke kroeg wordt er naar het voetbal gekeken. Soms moet je wel kaartjes kopen maar ik denk gezien het tijdstip, half drie 's nachts, de drukte in de pubs en kroegen wel mee zal vallen.

Ik weet niet in welk hotel je zit, maar anders kom je gewoon bij ons aan tafel! Leuk! Laat anders even je emailadres achter dan kunnen we wat afspreken!
Have a nice day!

1 comment:

Anja said...

Hoi Ans, bedankt voor je reactie. Kun je vertellen in welke pub en plaats er voetbal wordt gekeken, lijkt mij erg gezellig om samen te kijken. Wij zitten in een appartement vlakbij Tin shui wai. Ben er benieuwd naar je reactie. Ons mailadres is anch31@hotmail.com

Groetjes,
Anja en Michael

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails