Tuesday, July 27, 2010

Geen nieuws

Goedesmorgens allemaal!

Het is weer een prachtige dag. Nu nog wel. Ze verwachten zware regenbuien vandaag. Maar ik ben al een paar uur wakker. Ik heb zelfs mijn rondje boulevard weer gedaan maar deze keer ging het niet zo lekker, ben zelfs halverwege gestopt. Jammer dan, over 2 dagen probeer ik het weer opnieuw.

Verder gaat alles z'n gangetje. Geen bijzonderheden te melden. Behalve dan dat Chiel 2 dagen naar Taipei vertrekt a.s. woensdag. Tja, iemand moet de duko's verdienen. En dat ik gisteren een boekenkastje van de Ikea zelf in elkaar heb geschroefd. Niet echt wereldnieuws dus...Dat het kastje nog overeind staat is misschien wel nieuws...

Vandaag zal mijn dag bestaan uit printen, printen en nog eens printen. Ik vertel volgende week wel wat.


Have a nice day!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails