Friday, July 30, 2010

De paden op, de lanen in!

Ik heb er zin in! Morgenochtend gaan we met z'n 4-tjes hiken!

Om 10 uur verzamelen in de lobby en dan met de rugzak naar MacLehose Trail, traject 2. Als het goed is beginnen we bij Long Ke om vervolgens over bergen en dalen, langs stranden en verlaten dorpjes, uit te komen bij Pak Tam Au. Ik zeg het effe snel, maar de wandeling duurt 5 uur en is 13,5 km lang! Wel fijn dat het weer morgen ook mee werkt...het wordt maar 32 graden en zonnig! De zonnebrand ligt klaar!

Maar who cares! Het is gezellig en al erg lang geleden dat we zo'n trip gemaakt hebben. Jos zorgt voor de broodjes, Jesse zorgt voor de koffie en ik heb in de rugzak, bananen, aardbeien, marsen en pakjes sap zitten. Chiel mag trouwens met de flessen water in zijn rugzak lopen, hihi. Wordt die sterk van...



Ik kijk helemaal uit naar deze hikingtrip want we komen langs 2 stranden (Tai Long Wan) die moeilijk bereikbaar zijn voor verkeer. En dus rustig en niet overlopen. Ik zie mezelf dan ook helemaal in het water springen want zo'n buitenkansje kan ik niet laten schieten. Want dat we gaan zweten is een ding wat zeker is!

Als we aan het eind zijn van de trip, nemen we een bus of taxi naar Sai Kung. Want we gaan BBQ-en!! Leuk! Als aanleiding hebben we Jesse's verjaardag genomen. Alsof we een aanleiding nodig hebben...
Om 5 uur verwachten we Michael, Cynthia, Jaap en Mickey daar en kunnen we het vlees erop gooien.
Maar niet voordat we op de vismarkt van die heerlijke garnalen gescoord hebben natuurlijk.

U hoort van ons!

Have a nice day!
Enhanced by Zemanta

1 comment:

Mickey said...

sommige mensen zijn nou eenmaal beter in BBQ-en dan in hiken :-)

have fun en tot vanmiddag!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails