Tuesday, July 13, 2010

Life goes on

Heb me voorgenomen er niet meer over te praten/schrijven. U begrijpt wel wat ik bedoel...

Gisteren ben ik een beetje ziek geweest. Na de zonnige dag aan het strand voelde ik me gammel. In plaats van 'rare' vooral 'welldone'. Ik heb het grootste gedeelte van de dag dan ook op de bank doorgebracht met de zapper in de hand.

Ik kreeg nog wel bezoek van een mannetje die mijn koelkast kwam repareren. Alles in die koelkast bevroor de laatste tijd. En dat is erg balen als je een bak vol sappige aardbeien, een grote bos verse koriander, een pak melk en een fles cola ziet transformeren in ijssculpturen. Zonde.

Het mannetje is 3 uur bezig geweest, heeft de koelkast uitgebouwd onder het aanrecht vandaan, een nieuw ding geïnstalleerd, mijn koelkast van binnen helemaal schoon gemaakt (!, I love HK!) en toen weer terug geplaatst. Tot nu toe (knock on wood) is er niets bevroren maar lekker koud zoals het behoort te zijn.

Ik was zo in m'n nopjes dat ik helemaal zin kreeg om een lekkere home made spinazie/kaas taart te maken. En hij was goed gelukt! Toen Chiel thuis kwam hebben we lekker op de bank gegeten en toen stortte ik in. Ik ben om 9 uur naar bed gegaan en heb voor de rest van de avond niets meer gemerkt tot vanmorgen 8 uur.


Ik voel me nu stukken beter en dat heb ik gelijk maar gevierd met mijn renschema. 4 maal 8 minuten. De laatste 8 minuten heb ik gedeeld in 3 en 5 minuten want ik voelde de hitte zich nestelen in m'n hoofd. (33 graden om 9 uur 's ochtends) En dat is niet goed...Kalm aan gedaan en thuis eerst een liter water naar binnen geklokt, onder een koude douche gestaan en nu voel ik me top!

De ramen staan allemaal wagenwijd open, een warm briesje voel je overal in huis, de krekels zingen er lustig op los, de wasmachine staat aan en straks lekker aan de sushi. Lekker...

Have a nice day!

2 comments:

Arlene said...

We praten niet meer over je weet wel maar vandaag hebben de jongens een vreselijk groots en mooi onthaal gehad,honderdduizenden in Amsterdam,een rondvaart en huldiging op het museum plein,ik weet niet of ze als ze wel je weet wel waren geworden of het dan groter was gevierd!

miss honeybee said...

Pfff, wat een opluchting! Wat heerlijk, nog 1 keer dan, dat ONZE JONGENS zo'n onthaal hebben gekregen! Ze hebben het dubbel en dwars verdiend!! Hier hebben we echt een geweldig WK gehad

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails