Monday, December 06, 2010

Dag 2, Cambodja

Rond 5 uur was ik klaar wakker.  Kwam misschien ook wel door de toeterende vrachtauto's en de muziek die bij de omliggende huizen luid uit de speakers door de weilanden galmde. Het bleken 2 trouwerijen te zijn, niet ver van elkaar, zeg maar tegenover elkaar met verschillende keiharde tingeltangel muziek. Het schijnt dat zo'n trouwerij voor zons-opgang begint...heel fijn...


Een half uurtje later liepen we naar boven. Naar het ontbijt. Allebei hoorden we onze magen knorren. Ik had wel zin in een broodje met een kop koffie. We hadden met Jesse en Jos afgesproken ze tegen te komen bij het ontbijt om 8.30 maar ik kon niet langer wachten. Ik had toch honger! We liepen de trap op, en zagen gelijk dat Jesse en Jos al zaten te wachten aan een tafeltje. Jos was al in de ontbijtruimte sinds 6 uur! Hij stond nu recht op van de 6 koppen koffie en was blij iedereen te zien zodat hij eindelijk eten kon bestellen, hihi.


Alledrie de heren hadden hun laptop al meegenomen naar het ontbijt. Het werk ging gewoon door! Door de reisdag van gisteren stonden er honderden mailtjes ongeduldig te wachten op antwoord. Dat eerst maar doen...Maar voor mij, als werkelose huisvrouw, zat er niets anders op om dan maar aan het zwembad te liggen en een boekje te lezen. Heel vervelend. Had ik al gezegd dat het weer geweldig is? 27 Graden, zonnetje, briesje...perfect!


En zo geschiede dat ik de hele morgen bij het zwembad heb gezeten. Tegen lunchtijd kwamen de mannen naar beneden, met tegenzin want er was nog zoveel werk maar ze wilden ook nog een stukje lopen. Kijken hoe het ging in deze hitte. Ik heb vriendelijk bedankt. Laat mij maar. Ze kwamen trouwens eerder terug dan verwacht. Jos kreeg enorme last van zijn scheenbeen blessure! Bij Jesse en Chiel en Pim ging het goed, alhoewel Chiel het niet helemaal vertrouwde. Hij is als de dood dat hij zondag niet kan lopen!



Ze hebben een duik genomen in het zwembad, Chiel helaas met de Iphone in zijn broekzak, omgekleed en toen zijn we per busje naar het hotel gegaan waar we de startnummers moesten ophalen. Chiel heeft zijn startbewijs voor de halve marathon om kunnen ruilen voor een 10 km. Hij gaat dus lekker met mij mee lopen! Gezellig!


We hebben een hapje gegeten in Pubstreet en vandaar gingen Jos en Jesse gelijk weer terug naar het hotel. Er moest weer gewerkt worden. Ik bedoel, je neemt ze mee, maar je hebt er niets aan. De hele dag hebben ze naar die schermpjes gestaard van laptop en Iphone!


Chiel en ik hebben nog een rondje gelopen door Siem Reap. We hebben wat marktjes bezocht, wat gelopen, gepraat met andere Nederlanders die hier ook in Siem Reap waren voor de race en toen zijn we terug gegaan naar het hotel. De boel op de kamer gezet, een duik genomen en omgekleed voor het avondeten. Dat moest een beetje vroeg want om 9 uur zou Pim aankomen in het hotel!


En klokslag 9 uur, liep Pim het dakterras op! Wat leuk om hem te zien! Natuurlijk een drankje en we hebben wel tot 10 uur 's avonds gepraat! Voor ons was dat 'nachtbraken' want ik denk dat we deze dagen rond 9 uur op bed lagen!



Have a nice day!
Enhanced by Zemanta

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails