Wednesday, December 29, 2010

Een jaaroverzicht

Vanavond toen ik de was aan het opvouwen was, bedacht ik me wat een geweldig jaar we weer hebben gehad...

We hebben het nog steeds naar onze zin in 'the far east'. Dat alleen al is geweldig. Je zal maar op 12 uur vliegen zitten van huis en haard en daar enorm van balen!

We hebben ook weer prachtige reizen mogen maken! Naar Nepal, Sydney, Cambodja, Taiwan, en niet te vergeten het altijd pittoreske Ommen, Amsterdam en Utrecht! Geloof me echt als ik zeg dat we boffen! Ik heb nog geen minuut dit leven als 'normaal' beschouwd!

Onze jongens zijn tweede geworden tijdens de WK in Zuid Afrika! We hebben die weken met genoegen de wekker op 3 uur s'nachts gezet, de slaap uit onze ogen gewreven om vervolgens te zoeken naar een kroeg om daar het voetbal te kunnen bekijken...zonder bitterballen! Alleen die finale was jammer...

Geen aswolk of overdadige sneeuwval heeft ons kunnen tegen houden om naar NL af te reizen om onze Ben zijn diploma in ontvangst te zien nemen. Cum Laude! Jawel!

Qua werk ging het lekker. In januari wordt het nieuwe kantoor geopend. Dat wil zeggen, zelfde adres alleen 6 verdiepingen hoger en 2 keer zo groot.

Nieuwe vrienden gemaakt en de reeds bestaande vrienden extra dicht tegen mijn hart gedrukt.

Liefdevolle relaties met onze familie's.

Genoten van Chiel's persoonlijke prestatie...een hele marathon!

Onafgebroken en ongelooflijk trots op onze (schoon)kinderen en Chiel!

En mijn eigen doel voor het afgelopen jaar heb ik gehaald...10 km hard gelopen! Zonder te stoppen tussendoor!
Ik word nu langzamerhand overgehaald om door te gaan voor een halve marathon. Kweet niet. Misschien net een paar kilometer te ver, maar als mijn eigen dochter wil dat ik mee loop ergens in oktober (we moeten nog wel even een mooie lokatie uitzoeken), dan moet ik misschien toch maar beginnen met trainen...Het zou wel heel erg stoer zijn...of niet dan?

Have a nice day!

2 comments:

Mickey said...

Het was zeker een mooi jaar, als ik even spreek voor de gezamelijke activiteiten.
Voor 2011 wens ik ons nog vele (super)markten, dimsum, etentjes, mental support en bakkies op de bank toe!
Dikke zoen.

miss honeybee said...

Inderdaad Mickey! Helemaal gezellig nu je maar een paar verdiepingen hoger woont! Ik heb nu al zin in dimsum ;-)
Dikke knuf!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails