Tuesday, December 28, 2010

Nog 1 weekje...

Wat vliegt de tijd! Zo ben je de dagen aan het afstrepen op de kalender, en zo zit er al weer ruim een week op van de vakantie! Desalniettemin genieten we volop en hebben we de volgende trip naar NL maar alvast gepland.

Chiel is vandaag weer aan het werk. Het lijkt alsof dat werk nooit stopt. Maar goed het 'hurt erbie' zullen we maar zeggen. Het is niet anders. Ik ga zo met Linn even het dorp in. Eens neuzen bij het Kruidvat en kijken of ik alvast wat inkopen kan doen om mee terug te nemen naar Hong Kong.


Gisteren heb ik alvast 3 kilo verpakkingen koffiebonen gehaald bij de V&D. Lekker. En natuurlijk gelijk een broodje kruidenroomkaas gegeten! Dat kan ik nou echt missen als we in HK zijn! Als ik in de supermarkt loop wil ik wel hele stellingen in mijn boodschappenmandje gooien en meenemen. Echt bruin brood, echte kaas, echte koffie, echt beschuit MET zaadjes, hagelslag, rookworsten van de Hema, hmmm....



En wat heerlijk dat het weer ietsjes beter is! Niet zo heel erg koud meer, de sneeuw dooit weg en de wind snijdt niet meer de oren van je hoofd. Alhoewel....ik zag net dat er weer sneeuw wordt verwacht vandaag...

Morgen gaan we naar Nunspeet om de familie te ontmoeten. Andy heeft iedereen uitgenodigd en de meesten komen. Gezellig!


Have a nice day!

1 comment:

mickey said...

you cruel woman...DAT BROODJE KRUIDENKAAS!!!!!!!

man wat ziet DAT er lekekr uit...hihihi

x

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails