Wednesday, December 22, 2010

Wit (2)

Vreemd hoor als je 's ochtends je ogen opent en staart in het grote witte niets!

Een ongekende hoeveelheid sneeuw ligt hier. De eerste marathons op natuurijs zijn gisteren al gestart en in zuid Limburg hebben ze wintersporters die de hellingen af vliegen. De aankomende dagen gaat het dooien zeggen ze. Net onder en net boven het vriespunt maar dit weekend gaat het weer vriezen. We zullen zien...

Chiel heeft de eerste 2 trips hier in NL achter de rug. Het ging langzaam, maar het ging! En viel dus reuze mee. Ik had al voorstellingen van een Chiel ergens in een auto aan de kant van de snelweg, onder een dekentje, wachtend op de ANWB...

Vandaag heeft hij een grotere missie. Vanmorgen vroeg om 5 uur vertrok hij al richting Arnhem om Berry te ontmoeten op een Carpool plek. Vandaar per auto naar Frankfurt om daar op het vliegtuig te stappen naar München. Vanavond laat verwacht hij weer thuis te zijn...Nou, ik ben benieuwd...
Ze zeggen dat het vliegverkeer weer aardig op gang is gekomen...

In ieder geval is hij voor de rest van de tijd vrij. (zegt die) Morgen mag hij gezellig met mij mee naar de AH om de laatste boodschappen te doen. Gaat die leuk vinden! Die zware dingen zijn stomweg lopend niet te doen. De meeste stoepen en fietspadden zijn onbegaanbaar.

En verder schuifelen Linn en ik wat door het dorp. Gisteren zijn we samen naar de kapper gegaan. Er is een flink stuk van mijn haar af! Ik voel me helemaal bevrijd!

Have a nice day!

2 comments:

Fiona Teeuw said...

Heerlijk hé, naar je eigen kapper! :)

Mickey said...

Voor jullie ook heel fijne dagen zo allemaal samen!
X Mickey&Jaap&Ilse&Geertjan

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails