Wednesday, December 08, 2010

Nog 1 keertje dan...

...omdat het zoooo leuk is!

Ik zit nog steeds met stomme verbazing naar mijn eigen inspanningen te kijken. Ik snap er niets van. De spierpijn is verdwenen op af en toe een klein steekje in de onderrug na. Zaterdagmorgen ga ik met Chiel en Jos nog een stukje lopen om zelfs dat laatste spierpijntje weg te lopen.

Verder gaat alles helemaal goed hier. Chiel is erg druk op het werk en a.s. vrijdagavond gaan we een hapje eten met kantoor. Maandagmorgen vliegen we naar Taipei voor 3 dagen. Leuk! Dan ga ik voor backpacker spelen terwijl manlief druk aan het werk is daar. En als we dan terug zijn is het nog maar 2 nachtjes slapen voordat we naar NL komen! Ik heb er zin in!!



Have a nice day!

2 comments:

simone said...

Dit is echt SUPER!!!!!

Andre said...

Tot volgend jaar. ik ga nu ook trainen en ik loop met jullie volgend jaar mee.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails