Monday, December 20, 2010

Mooi maar lastig

Ik begrijp dat sneeuw en kou voor mensen die in de auto of met het openbaar vervoer op stap moeten een ellende moet zijn, maar voor mij is het prachtig! Ik moet namelijk niets. Ik loop (voorzichtig) naar de supermarkt op de hoek of kijk vanaf de bank naar buiten. En dat is het wel zo'n beetje.


Yvon is vrijdag gevallen met boodschappen doen en heeft een knie als een knol! Ze kon de eerste dagen niet eens meer lopen. Gisteren ging het gelukkig al beter maar met de honden uitgaan zit er voorlopig niet in.

En Ben en Martijn, die allebei met een busje pakjes moeten rondbrengen voor TNT, hebben beiden al vast gezeten met de bus onder aan de dijk en Ben heeft zelfs in een slip gezeten! Gelukkig zonder (blik)letsel.


Voor Chiel b.v. komt dat weer ook even slecht uit. Vandaag richting Eindhoven, morgen richting Barneveld en woensdag per vliegtuig naar Duitsland! Ben erg benieuwd of dat allemaal gaat lukken...

Milou, het nichtje van Martijn, heeft er geen boodschap aan. Ze kwam vandaag even op bezoek. Op afstand vond ze het wel leuk, maar ik moest echt niet dichterbij komen. Dat vond ze pas goed toen ze weer vertrokken! Maar wat een lekker kind! En wat lijkt ze op Martijn!




Have a nice day!

4 comments:

Fiona Teeuw said...

ik hoop voor Chiel dat hij niet naar Frankfurt of München vliegt!?

Maar Ans je hebt gelijk, het kan niet altijd blijven sneeuwen dus rustig wachten tot de dooi inzet.

Anonymous said...

Hallo Fiona,
Chiel vliegt woensdag van Frankfurt naar Munchen! Ik heb er een hard hoofd in...

Arlene said...

Hoi Ans, ik ben ook heel blij dat ik behalve hier op het dorp nergens naar toe hoef,heb ook heerlijk vakantie! Meissie geniet er van,we hebben een echte ouderwetse witte kerst(periode)

Mickey said...

Blij dat iedereen (more otriestr less) nog heel is!
Sterkte voor Chiel vandaag.
Dikke zoen van hier!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails