Thursday, August 28, 2008

Geen nieuws...

Ik heb niet zoveel te melden vandaag.

Het is zonnig, het is warm (10 uur 's ochtends en het is al 32 graden!) en straks ga ik lunchen met Cynthia. Leuk. En Chiel komt vanavond weer thuis!

Zag ook op het nieuws dat er een nieuwe tropische depressie aankomt. Ze voorspellen dat hij richting Taiwan gaat maar dat zeiden ze van de laatste 2 typhoons ook. Ik zie wel. Het kreng zal wel weer een onverwachte draai maken richting HK.

Was erg blij toen ik gisteren weer eens op de weegschaal stond. Had verwacht dat ik weer 3 kilo was aangekomen maar tot mijn vreugde was ik 2 kilo afgevallen! YEAHHHHH!!!!
Ik heb de Wii weer uit de kast gehaald en ben weer met goede moed begonnen. Het helpt wel als je een beetje inspiratie krijgt van de weegschaal. Ben nog 2 kilo verwijderd van "normaal gewicht" en dan zie ik dat verschrikkelijke rode bordje "overgewicht" niet meer op de Wii.

Ik liep net de gang in om m'n vuilnis weg te gooien. Mijn overbuurman gaat verhuizen. Er liepen allemaal onblote bovenlichamen van 7G met dozen vol naar de lift. Het verbaast me niets dat deze chineze heren echt helemaal nergens mee zitten. Raak er al aardig aan gewend. Terwijl ik daar loop, vliegen de boeren me om de oren! En hard! Heel charmant...

1 comment:

Arlene said...

Fijn he dat je bent afgevallen,ik ben ook heel trots op mezelf bijna -7,nou dat had ik nooit gedacht te kunnen volhouden maar je ziet het kan!Men gaat het ook zien nu en mijn collega's vroegen al of het bedoeld was zo,want ik was wel erg afgevallen in korte tijd volgens hen en dan nog wel in de vakantie!Maar ik ben er heel blij mee!!!!
kus van je zus!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails