Thursday, August 21, 2008

Weer helemaal "bij"

Na al die verhalen van onze vakantie uit mijn systeem te hebben geschreven, ben ik weer helemaal klaar voor de aktie van de dag.

Ik ben met Linn en Martijn vandaag naar Stanleymarket geweest. Goedkope surfbroeken scoren voor Martijn. Hij is echt een surfdude geworden.
We kwamen nog wat leden tegen van de paardenploeg van NL. Ankie heb ik helaas niet gezien.

Chiel is vandaag weer thuis gekomen uit China. En vanavond hebben we gegeten met Bram en Kamilla. Bij de Black Stump. Een Australisch eettentje. Dat was niet zomaar gekozen, nee Martijn had al gezien dat er Kangaroe-steak op de menukaart stond. En omdat hij een maand lang in Australie had rond getrokken en vooral omdat het zo goedkoop was, kangeroe had gegeten wilde hij dat graag nog eens voor de laatste keer doen.

Zondagavond vertrekken hij en Linn alweer naar NL. Jammer. Je went er snel aan dat je niet alleen thuis zit. Ben vertrekt vrijdag alweer. Hij zit nu nog in Singapore en heeft volgens mij de tijd van z'n leven.

Zie je wie er rechts de fakkel vasthoudt?

Morgenavond gaan we naar Wanchai. Crystal heeft kaartjes gescoord voor een San Miquel Drinking Contest. Nou ik ben benieuwd.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails