Friday, June 12, 2009

Jippie!

Wat lekker. Het weekend staat voor de deur!

Chiel is vanmorgen naar kantoor gegaan hier in HK. Kan me nog herinneren dat de wekker afging maar daarna weet ik niets meer tot kwart voor negen. Ik sliep echt zo vast, dat ik zelfs hoofdpijn had toen ik opstond.

De dag begon met een waterig zonnetje maar daarna kwam het met bakken uit de hemel. De lucht zag er angstaanjagend uit. Het leek wel een beetje op het begin van een typhoon maar dat was gelukkig niet het geval. De storm was kort maar heftig.


Daarna heb ik op internet gekeken naar leuke plekjes om heen te gaan als Lody er is. We willen een paar dagen weg. Ben er nog niet uit of het strand wordt of een citytrip.

Tussen de middag ben ik met Chiel wezen lunchen in het food court. Heerlijke Koreaans. Het was wel beredruk maar dat kwam omdat het regende en ineens niemand een stukje wil lopen naar zijn favo lunchplekje.

Chiel ging weer aan de slag en ik ben naar Elements gegaan voor een kopje koffie met Mark & Wytske en Sanne & Bibi. Lekker gekletst, genoten hoe Bibi beetje bij beetje het restaurantje aan het slopen was en daarna ben ik nog even bij Wytske thuis geweest. Even gekeken hoe de flats daar er van binnen uitzien. Nou werkelijk prachtig en enorm ruim! Dit stukje HK komt zeker op mijn verlanglijstje te staan als ik straks op zoek ga naar een andere flat.

En nu is het wachten op Chiel en op Jos. Straks ergens op het eiland een happie eten, een drankje doen en vieren dat het weekend is. Hopelijk een droog en zonnig weekend...

1 comment:

Anonymous said...

Hè wat heerlijk om te lezen dat je druk bent om voor ons een leuk plekje te zoeken. Stad of strand maakt me echt niet zoveel uit. Het vooruitzicht weer in HK te zijn is echt fantastisch.

liefs, Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails