Friday, June 19, 2009

Voetballuh!!

Het weekend is bijna begonnen! En dit wordt weer een leuke!!

Chiel is gisteravond thuis gekomen van een tour de Chine. Wel weer lekker dat hij weer thuis is. Best stil zo, alhoewel ik me realiseer dat het met de stilte binnenkort gedaan is! Nog even en het huis is vol met familie en koffers!!

Ik heb gisteravond eerst gegeten met Mark en Wytske bij Wildfire. Lekker een pizaatje gegeten. Daarna ben ik naar huis gegaan en toen werd er op de deur geklopt. Jos. Hij moest voetbalschoenen kopen voor de kraker die voor vanavond gepland staat. Een heuse voetbalwedstrijd met chinesen. Op echt gras! In een echt stadium!

Chiel en Jesse doen ook mee en ik ben de pers en hooligan ineen!
Jos heeft hele mooie witte (?) voetbalschoenen gekocht, ik hoorde van Jesse dat hij met gele (?) voetbalschoenen op het veld staat en straks in de lunchpauze gaat Chiel voetbalschoenen kopen. Iets in de gouden range leek me wel geschikt voor 'm! En hij heeft een haarbandje nodig!

Morgenochtend om 7 uur komt Irma aan. Gezellig! Ik heb haar beloofd dat we niet weer totaal uit ons dak gaan in Wanchai, zodat Jos niet weer geheel brak op de bank gaat zitten maar ik kreeg net bericht dat Bram ons verwacht om 9 uur in Wanchai voor een drankje! 't Zal toch niet?!.....Neh...vast niet!

En ik heb voor vaderdag een tafeltje gereserveerd bij Spasso. Gaan we gezellig eten met z'n allen inclusief Jesse's ouders.

Hopelijk kunnen we zaterdag een beetje lummelen in en rond het huis en zitten we niet ergens in een ziekenhuis i.v.m. doorgescheurde enkel en knie banden, gebroken benen, armen uit de kom of uitgetrokken haar. Maar dat de tijd zal het leren...wordt in ieder geval vervolgd!

1 comment:

Anonymous said...

OHHHH ik ben echt jaloers, wou dat ik mee kon voetballen! gaan ze niet nog een x ballen als ik er ben :D
Koop ik roze voetbalschoenen, die hebben ze vast wel in HK..

Nou nog een half uurtje werken op de vrijdag.. TOT OVER 2 WEEKJES!

gr Ben!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails