Sunday, June 07, 2009

Zondag

Ik was vanmorgen al lekker vroeg wakker. Ik heb vanaf 7 uur al bij het zwembad gezeten. En ik heb een half uurtje gezwommen. Helemaal alleen. Dat was zalig. Niet te warm, rustig, briesje, bakkie koffie mee... Chiel lag trouwens nog te slapen.

We zijn gisteravond nadat we lekker hadden gegeten met Jos, nog een tijd bezig geweest met kakkerlakkenjacht. Ik zat op de bank toen er ineens achter de bank vandaan een kakkerlak kwam aangekropen. Bah bah. Chiel pakte een spuitbus en spoot bovenop de kakkerlak. Maar er gebeurde helemaal niets! Bleek hij mijn haarlak te hebben gepakt i.p.v. de speedtox!

Enfin we hebben het kreng gevonden, toen er onder de bank nog een andere kakkerlak aan kwam kruipen. Gedver. We zijn een uur bezig geweest want tijdens de spuitsessie hebben we nog 5 kakkerlakken gevonden! Dan zit je niet echt meer rustig op de bank hoor!

Verder doen we lekker kalm aan vandaag. Vanwege de hitte gaan Chiel en Jos vanavond lopen i.p.v. vanmorgen. Straks nog lunchen met z'n allen. Ik ga vanmiddag met Cynthia naar de Spa voor een facial.

3 comments:

simone said...

Nou ja als die kakkerlak z'n haar maar goed zat!! Hahaha, idd het idee dat er meer van dat soort "creaps"door je huis heen trippelen, get ver. Nou laat je strakjes dan maar lekker verwennen in de Spa.

Dikke kus

Simone

Wytske said...

Oh, ik heb juist wel eens ergens gelezen dat je ze met haarlak kan "verlammen" zodat je ze dan op kan pakken (ieuw) en door de plee kan spoelen! Maar kennelijk werkt dat niet, haha!

Sanne said...

Ah gadver jakkes jakkes! Die haarlak werkt volgens mij alleen als het hele kleine kakkerlakken zijn... In Amsterdam gebruikte ik wel eens haarlak bij muggen. Ik spoot ze in de lucht stijf en dan vielen ze zo, plof, naar beneden. Maar Ans: is het bij 5 kakkerlakken niet eens tijd voor een serieuze "pestcontrol"? Heb ik hier ook laten doen door zo'n bedrijfje voordat we in ons appartement trokken.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails