Wednesday, June 24, 2009

Ultraman!



Nee ik heb het deze keer niet over mijn gespierde en super sportieve echtgenoot, alhoewel ik daar boekdelen over kan schrijven, maar over een Japans cartoon figuur. Chinezen, eigenlijk Aziaten in het algemeen zijn helemaal wild van stripfiguren. Van "Hello Kitty" heb je b.v. hele winkels in Hong Kong!



Ik zat in de taxi bij een chauffeur die zeker de 70 jaar gepasseerd was. Maar deze man was helemaal in de ban van Ultraman! Hij vond het prachtig! Ik denk dat hij zichzelf stiekum toch wel een beetje zag als Ultraman. En als ik daar zo over nadenk, is hij dat misschien ook wel. Heel behendig stuurde hij door het altijd vastzittende verkeer!



Zijn hele taxi was van binnen uitgedost met stickers, poppetjes, hoofdsteun-hoesjes en geurflesjes in de vorm van Ultraman. Ze stonden overal! Op het dashboard, op de hoedenplank en op de ramen! Ik kon het niet laten en heb daar wat foto's van gemaakt.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails