Friday, June 26, 2009

Stormy weather

Vanmorgen werd ik wakker en nadat ik een kop koffie had gepakt en op de bank zat, vertelde Chiel dat Michael Jackson was overleden. Ook op CNN was het breaking news. Aan een hartaanval. Huh?! Michael?! Hij was 50 jaar!

Ik kan me nog herinneren dat we zijn LP "Thriller" kochten. Dat was in 1982. En zelfs in Nunspeet waar we op dat moment woonden, was deze LP steeds uitverkocht! In mijn ogen was Michael echt een idool, onsterflijk en een supermuzikant. Een self-made idool. Geen American Idool was daar aan vooraf gegaan. En nu is hij niet meer...vreemd...

Verder zag ik ook dat Hong Kong weer een nieuwe typhoon verwacht. T1 is vanmorgen afgeroepen. Dit keer is het typhoon Nangka die z'n opwachting maakt. Deze typhoon heeft op de Filipijnen al flink huis gehouden. Maar ik ben niet verbaasd. Ik had al zoiets verwacht. Jos is het land uit en dan is het min of meer de goden verzoeken. Die gozer is hier nooit als er een typhoon de kop opsteekt!

1 comment:

Sanne said...

Ja ik was ook geschokt!!! Weliswaar wacko, maar toch ook geniaal. Nahja. Dat van die typhoon ga ik even opzoeken, want daar wist ik nog niks van. En is toch wel handig denk ik...

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails