Saturday, September 05, 2009

Steak en Lady Gaga

Chiel en ik zijn net terug van hard lopen. Na gisteravond wel hard nodig, hihi.

Omdat onze klanten eindelijk de registratie rond hebben, de bankrekening hebben geopend en alle ins en outs nu in kannen en kruiken zit, was het hoog tijd om dat te vieren met een etentje bij Mortens. Een geweldig steak restaurant in het Sheraton hotel. En toen we binnen kwamen werd ik hartelijk verwelkomd door de baas. "Nice to see you again, ms Hong! We've missed you!"

De mannen gingen natuurlijk aan de steaks, maar ik ben aan de oesters en krab gegaan. Zalig! Maar de grootste klap kwam toen de desserts op tafel werden gezet. Zo lekker en zoooo slecht voor de mens. Bij elke hap die je neemt voel je het aanzetten op de dijen. Het begrip "low calorie" is daar totaal onbekend. Chiel had wel vannacht last van buikpijn. Dat krijg je ervan. Nou ja. We hebben weer gelopen en ik voel me elke keer beter en sterker! Ik sta versteld van mezelf!

Gisteravond bij thuiskomst leek onze flat wel veranderd te zijn in een disco! De bovenburen gaven een feestje! Geen probleem natuurlijk want wij zijn geen zeikerds, maar toen om 2 uur de muziek nog steeds galmde door het plafond, de lamp zowat naar beneden kwam vanwege het dansen en springen, toen had ik er genoeg van! Ik kon Lady Gaga wel haar nek omdraaien!

Ik heb me aangekleed en ben de trap opgelopen naar 8B. Bij de vuilnisbak stonden al 4 lege megadozen van een chinees biermerk...Aangebeld en ik was verrast dat er zowiezo iemand aan de deur kwam omdat de muziek achtelijk hard stond. Een amerikaanse chinees stak zijn hoofd door een kiertje "Yeah?!", zei hij. "Can you keep it down a little, my lamp is sheaking on the ceiling, the music is too loud and we try to sleep! It's 2 am...", vroeg ik op mijn alom bekende aardige toon. "Yeah, yeah..." en boom de deur ging dicht! Eerlijk is eerlijk na een krap half uur werd het lawaai minder en schudde de lamp niet meer heen en weer.

Dit weekend wordt verder een rustig weekendje. Geen dingen gepland. Lekker!

1 comment:

Arlene said...

Wat is dat nou mrs,Hoyng klagen bij de buren?Gelijk heb je hoor,die jeugd ook met hun herrie muziek!Heb je daarna nog wel wat kunnen slapen of is dat nog steeds minder?
Geniet maar van een rustig weekend,doe ik ook na alle drukte van de nieuwe locatie en leerlingen!
kus Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails